SAPE LAPAR????

Posted: October 16, 2010 in Miey Info

Kata pepatah,You are what you eat…eh..pepatah ke???Tak kisahla.Kiranya aku ni result daripada apa yang aku makan?hahaha…setuju!!!Kalau makan yang halal…InsyaAllah elok jadinya…dan begitu juga sebaliknya.So,kenalah hati-hati.Untuk orang Islam,pemilihan makanan sangat penting.Untuk agama lain pun sama jugak rasanya sebab kawan-kawan aku yang agama Hindu dan Kristian pun cakap benda yang sama.Senang cerita…agama ni dah ajar jadi elok tapi penganut agama tu yang tak ikut ajaran agama dengan betol.Pendek kata…tepuk perut tanya nak makan ape…heheh.Okla,sila tengok artikel kat bawah….kalau kita define seseorang dengan apa yang dia makan…untuk dorang ni camne nak define???Kalau tanya aku…caca merba!!!Sebab semua pun dia makan.hoho…Takpe…dah selera nak makan,makanla.Aku tak kisah pun tapi kalau yang Islam tu menggatal nak makan…hmmm..tak taula nak cakap ape.Nway,enjoy…Kalau tak lalu sila baca artikel lain… (*_<)

[See the attached file]

Amacam?Ade sape-sape lapar???Bolehla pergi dapur masak sendiri…bubye!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s